vrijdag 13 april 2012

zo ziet mijn schedel eriut :P

heey ik weet lang geleden dat ik heb gepost op blogger :$
maar jha veel gebuert veel verveelt veel school etc.
maar zowiezo ik ga wel proberen weer meer teposten op blogger
maar alles werkt een beetje tegen :S
dus ik heb wel lol gehad.
en eergeiser was Floor hier maar ook niet zo lang.
maar jha video vd week is dit keer :
het is een geweldig nr.
en jha ik heb ditjaar examens ^^
ben beniuewd of`k in 1 keer slaag ^^
hoop`t wel
examens zijn wel pas 16 T/M 21 mei (geloof ik)
maar speel ook de laatste tijd "Minecraft" is wel een leuk spel en die kun je trouwens via Deze Link
dus download have fun en maakl een REAL account(kost 15 euro)

1 opmerking:

  1. Dat nummer zit nog steeds in onze wedstrijdmix :D & yeah ik was gewoon lekker bij jou vorige week :D anyways ik ben afgewezen bij de london >,<

    BeantwoordenVerwijderen