dinsdag 24 april 2012

ok 2 week niet on en blogger update

ok ik vind het best dat mensjes willen vernieuwen. mij best
maar laten ze dan de lay-out hetzelfde laten.
ok dat is klaar.
en jha wat leuk is 2 week niet online mogen alleen omdatje ouders denken dat je aan de drugs zit :O.
like wtf alleen mensjes zonder leven zitten aan de drugs ik niet.
weetje ik heb een vriendin ,ik heb goede vrienden, ik heb mensjes die meer om mij geven dan m`n ouders,en natuurlijk ook nog haters fuck them.
maar hierthiusis het gewoon like living in hell. al het foute wat ik doe onthouden m`n ouders. en alles wat ik goed doe vergeten ze. jha en dan gaat het zo van jha als je aardig tegen je ma doet mag je je laptop terug BEN IK 2 DAGEN AARDIG.....KRIJG IK `M NOG NIET TERUG :oookal zou ik een week aardig zijn.
ik haat m`n ouders en ik wil hier zo snel mogelijk weg.
ooit zal ik ze laten stikken net als ze dat bij mij hebben gedaan :o.
en hieronder zie je een foto van haar <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten