vrijdag 6 januari 2012

MET gepaste TROTS pesenteer ik jullie...

de foto`s & video van de meeting groningen (natuurlijk gemaakt door mijzelf,floor,thomas en de rest)

^Dit is natuurlijk peetje ;)^


alex en michiel>(staat achteraan)


dit is een vage foto van johnny x'D


^Peetje alweer -stalk x'D^


^en alweer peetje -stalk x2^


okeej das natuurlijk johnny dit keer geen vage foto x'D


^starbucks beker -awsomehijd ^







mark met ernaast merel ;) merel-STALK :$ van je broertje
group hugg met links:          in`t midden ruby     en rechts:
Peetje<3333333 met klijn stukje alex
Floor<33333 om dit  meisje geev ik heel veel ik zal voor haar door hel gaan als het nodig is wie fukt  met haar fukt met mij en mij wil je niet kwaat zien (Y)
okeej hier hoorde alleen Alex op te staan maar Floor en Lotte staan er ook bij op #fail

Floor met de fotocamera en Lotte


reyvi en ik sta er schiun achter had het kouwt BRRR rianne klijn deel Lissette


lisette& jacey


groep`s foto op martini


^Floor en Peetje YEAH ^


^Alex^


links: midden:Ruby rechts:


Yeah hier zijn Floor(links) en Johnny(rechts) samen op de foto


Yeah Lotte(links) en Floor(rechts)

Yeah Floor en ...



okeej Yeah dit zijn dus Ik(diegene met die bril) en Floor
remember don`t fuk with her (Y)


dit zijn Floor en Alex ;) (Y)


Floor(rechts) en Merel(links)(Y)


dit zijn Reyvi(links) en Floor(rechts)


groepsfoto op station (L)




peetje,,,floor en alex


Yeah right:XD:


floor die een filmcamera pakt ;)


iedereen we are going to the starbucks..YEAH


ik johnny naar binnen duwen in de starbucks *liefde voor starbucks*


YEAH^^







staat nog een groepje buiten de starbucks


hier zit er nog een groepje 
samenhang is verboden op het station x'D


marco  en mirna appelhof


seperated groups like wtf


das Joery (geloof ik :$)


MEREL<3333333
MIRNA<3333333
JOERY;)(geloof ik)


THOMAS ;)^^





©copy right® ©® only with of the owner prommision ©®

video gemaakt door FLOOR YEAH<3

alles is ©opy®ight Deal with it ;)
het was een bijzondere daf ik heb veel nieuwe mensjes leren kennen en veel vriendschappen gesloten vandaag was voor mij vooral een zware dag omdat ik lijd aan en of andere socialebindschapsstoornis.
de dag zal ik nooit vergeten<3 alleen jammer dat de rest van hogezand er niet op staat ;)
vandaag fuking moe van gister en ja idd i wil not stop think about jou nevahhh<3333333 jwz <3
Mensen help me eraan te herinderen dat ik deze dag nooit moet vergeten egt nooit 
vaak zijn mensen van ach wat boeiehhh en fuck the world dat heb ik ook heel lang gedaan maar ben er wel mensen door verloren die veel voor mij betekenden
deze blog welpt me er ook bij om dingen die mij dwars zitten van mij af te schrijfen.
ik heb in mijn leven veel sshit meegemaakt ik heb er zelf niet voor gekozen om z`n leven te lijden
ik heb mijzelf jaren wijs gemaakt het komt wel goed (maar telkens als ik dat dacht werd het alleen maar slegter) de laatste 2 jaar leef ik op muziek it`s still my drug 
ik heb veel voor zommige mensen over die weten het zelf en ik hoop ze ook altijd te kunnen helpen hoe het ook gaat ik zal altijd proberen om je te helpen 

Be Updatedddd......, (Y)




alles in deze text is ©copy ®right ©® inclusief de video 

2 opmerkingen:

  1. ik wil deze foto's ook (A) *claim*
    ik hoop idd dat de rest het ook ff snel doorstuurt want zelf heb ik er maar een paar -.-! vooral die groepsfoto wil ik hebben :o

    maar het was echt awesome! <33

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jha klopt idd floorstuur jij die andere foto`s van tohmas enzo ook door naar mij dan dan stuur ik jou wel deze 15 email heb je wel hè;)(L)

    en zoiets moeten we zeker vaker doen (L) <3333

    BeantwoordenVerwijderen