woensdag 20 februari 2013

good and bad

damnit bijna een jaar niks gepost(was vergeten dat`k b logger had :o slecht van mij.
maar door alle shit wat er allemaal is gebeurd is het een tijdje verdomde slecht met mij gegaan, ik heb dingen gebruikt en gedaan waar ik spijt van heb alleen het is gewoon fucked ik wil gewoon lekker m`n eigen shit doen en laten wat ik wil, heen gaan waar ik wil. en leven zonder geheimen.maar dat kan niet, niet totdat ik op mezelf woon en m`n eigen huisje heb. ergens in NL ver weg van groningen. ik weet dat de inboedel duur is maar ik heb bijna alles al :D voor mij is het eigenlijks inpakken en wegwezen. ik ben het zat om als hond te worden behandeld, en geen vakantie te kunnen hebben egt ik word zo ziek hier. maar okay.
ik hoop binnenkort een awsome iemand te ontmoeten (lets say 2&3 april) dan hoop ik dat ze kan. want ze is egt heel aardig. and let`s hope there come a positive turn in my live.
voor nu is het eerst wel voldoende hoop ik.

en oowhja stay away from drugs

bb hugglezz <3 p="">

Geen opmerkingen:

Een reactie posten